Hír: Kormányablakokban is intézhetőek az adóügyek
(Kategória: Hivatali hírek)
Küldte: Sajtóreferens
2018 január 02 kedd - 19:35:30


nav-12.jpgPest megyében január elejétől már négy Kormányablakban is intézhetik adóügyeiket az érintettek. A NAV munkatársai a gyáli, pilisvörösvári, szentendrei és a szobi Kormányablakokban lesznek elérhetőek.
 
A NAV Pest Megyei Adó- és Vámigazgatósága 2017 telétől Budapesten a Dózsa György útra költöztette központi ügyfélszolgálatát, de megmaradtak a váci, szigetszentmiklósi, ráckevei, nagykátai, gödöllői, érdi, dabasi és ceglédi kirendeltségek. Ezek mellett 2018. január 2-tól már Gyálon, Pilisvörösváron, Szentendrén, Szobon is várja az ügyfeleit a helyi Kormányablakokban a NAV munkatársa.



A kirendeltségekhez hasonlóan az adóügyek széles körét intézhetik a Kormányablakokban dolgozó NAV munkatársaknál, teljesség igénye nélkül: adókártya ügyintézés, bevallás átvétele, egészségügyi szolgáltatási járulékkal kapcsolatos információk, adószámla egyeztetés, tájékoztatás az adószámláról, beadványok/kérelmek átvétele, megszemélyesített csekk kiadása, általános tájékoztatási tevékenység magánszemélyek részére. Akárcsak a többi NAV ügyfélszolgálaton, az érintett Kormányablakokban is lehet bankkártyával fizetni.
 
Adóügyek intézése a Kormányablakok nyitvatartásától eltérő:
 
Ø   HétfőKeddSzerdaCsütörtökPéntek
nyitva tartás8:15 – 15:308:15 – 15:308:15 – 15:308:15 – 15:00szünnap
 
NAV Pest Megyei Adó- és Vámigazgatósága



Ezen hír származási helye: abony.hu
( http://www.abony.hu/news.php?extend.4676 )